اس ام اس عاشقانه جدید

..........................

اس ام اس عاشقانه جدید

اس ام اس عاشقانه اس ام اس عشقولانه عشقی عاشقی جدید

اس ام اس و پیامک عاشقانه پیامک عاشقانه اسفند اس ام اس عاشقانه اسفند

sms asheghane esfand , payamak esfand mah

زندگی یعنی :

بخند ٬ هرچند غمگینی

ببخش ٬ هرچند که مسکینی

فراموش کن هر چند دلگیری

.

.

.

او شراب بوسه مي خواهد ز من / من چه گويم قلب پر اميد را

او به فکر لذت و غافل که من / طالبم آن لذت جاويد را . . .

.

.

.

وقتی از غربت ایام دلم میگیرد / مرغ امید من از شدت غم میمیرد

دل به رویای خوش خاطره ها میبندم / باز هم خاطره ها دست مرا میگیرد . . .

.

.

.

امشب شب آخریه که مزاحم دلت شدم / خورشید فردا مال تو ٬ ببخش که عاشقت شدم

بدرقه لازم ندارم ٬ میرم ای عزیزترین / نزار بمونه زیر پا ٬ قلبمو بردار از زمین

دوست دارم برای تو فقط یه حرف ساده بود / غافل از اینکه دل من منتظر اشاره بود . . .

--------------------------------------------------------------------------------------


خودت گفتی وعده در بهار است / بهار آمد دلم در انتظار است

بهار هر کسی عید است و نوروز / بهار عاشقان دیدار یار است . . .

.

.

.

ستون را عشق کند و شهرتش را فرهاد برد

رنج گل بلبل کشید و برگ آن را باد برد . . .

.

.

.

دلشوره اگر در دل من هست توئی تو / صد خاطره در محفل من هست توئی تو

غیر از تو کسی در دل من جای ندارد / یک چیز اگر حاصل من هست توئی تو . . .

.

.

.

برادری به تعداد نیست ٬ به برابری است ٬ یوسف دوازده برادر داشت ٬ حسین تنها عباس را . . .

.

.

.

خدا حافظ کبوتر ٬ خدا حافظ ستاره ٬ منتظرت میمونم تا برگردی دوباره . . .

.

.

.

ای که از اول جاده به سکوت شدی گرفتار / منو از خاطره کم کن ٬ تا ابد خدا نگهدار . . .

.

.

.

عشق ورزیدن به کسی که شما را تحقیر میکند مثل آب خوردن از لبه تیغ است . . .


----------------------------------------------------------------------------------------


ياد دارم در غروبي سرد سرد ، ميگذشت از کوجه ما دوره گرد

داد ميزد: گهنه قالي ميخرم ، دسته دوم ، جنس عالي ميخرم

کاسه و ظروف سفالي ميخرم ، گر نداري کوزه خالي ميخرم

اشک در چشمان بابا حلقه بست ، عاقبت آهي کشيد بغضش شکست

اول ماه است و نان در سفره نيست ، خدا شکرت ، ولي اين زندگيست ؟

بوي نان تازه هوشش را برده بود ، اتفاقا مادرم هم روزه بود

خواهرم بي روسري بيرون دويد ، گفت آقا سفره خالي ميخريد . . . ؟

.

.

.



اي ماهواره اميد

آيا در گستره مدار زمين ، نشاني از اميد گمگشته ما نيافتي ؟

اگر او را ديدي سلامش رسان و بگو : اي عزيز ، به خاک افتادگان منتظرند . . .

.

.

.

عشق آلوچه نیست که بهش نمک بزنی

دختر یا پسر همسایه نیست که بهش چشمک بزنی

غذا نیست که بهش ناخونک بزنی رفیق نیست که بهش کلک بزنی

عشق مقدسه که باید پیشش زانو بزنی . . .

.

.

.

منو به عنوان یک دوست به کدامیک از از اینها نسبت میدی ؟

ماه / آسمان / یخ / شن و ماسه / آتش / جاده / آب

جواب:

ماه : کسی که مشکلاتت رو باهاش در میون میزاری

آسمون : کسی که بیشتر از همه دوسش داری

یخ : شخصی که بیشتر از همه دلت براش تنگ میشه

شن و ماسه : کسی که برات بی اهمیته

آتش : کسی که دوست داری دوستت داشته باشه

جاده : کسی که ازش متنفری

آب : کسی که نیمه تو هستش . . .

-----------------------------------------------------------------------------
معمولا آدما از اینکه بعد از مرگ فراموش بشن وحشت دارن

ولی چه سخته زنده باشی و فراموش بشی . . .

.

.

.





عشق یعنی استخوان و یک پلاک / سال های سال تنهای تنها زیر خاک . . .

.

.

.

قطره بارون ممکنه کوچک دیده بشه ٬ اما یک گل تشنه ٬ همیشه منتظر باریدنشه

یک اس ام اس ممکنه ساده برسه ٬ اما قلب فرستندش خیلی به یادته . . .

.

.

.

عاشقان را خوش دلی تقدیر نیست ٬ با چنین تقدیر بد ٬ تدبیر نیست

از غمش با ناله ها همدم شدم ٬ ذره ذره آب گشتم ٬ کم شدم

آخر آتش زد دل دیوانه را ٬ سوخت بی پروا ٬ پر پروانه را

عشق من ٬ از من گذشتی خوش گذر ٬ بعد از این حتی اسم من را هم مبر . . .

.

.

.



دلا در عاشقی ثابت قدم باش / که در این ره نباشد کاری بی اجر

دلم رفت و ندیدم روی دلدار / فغان از این تطاول ٬ آه از این زجر . . .

.

.

.



عشق توئی عاشق منم ٬ دریا توئی قایق منم

اگر دزدیدند قایقت را ٬ غم مخور ٬ سارق منم !!

.

.

.



تکرار همه چیز تو دنیا خسته کننده است ٬ اما تو مثل نفسی

تکرارت تضمین زندگی منه . . . دوستت دارم . . .

.

.

.

میدونی چرا ستاره ها به هم چشمک میزنن ؟

میخوان به ما بفهمونن تو سکوت و فاصله هم میشه گفت

دوست دارم . . .

--------------------------------------------------------------
تجربه شانه ايست که طبيعت وقتي ما کچل ميشويم, به ما مي دهد!
..................................................
من اون ماهي قرمز کوچولوهستم تو دل شيشه اي تو
*
*
*
*
مراقب باش دلت نشکنه که من ميميرم
..................................................
اول به نام عشق. . . دوم به نام تو. . . سوم به ياد مرگ . . . بر لوح شيشه اي قلبت بنويس: يا تو و عشق، يا من و مرگ زمان! به من آموخت كه دست دادن معني رفاقت نيست.... بوسيدن قول ماندن نيست..... و عشق ورزيدن ضمانت تنها نشدن نيست

مي دوني بازي روزگار چيه؟؟ اين که تو چشم بذاري من قايم شم . بعد تو يکي ديگه رو پيدا کني




ميگن لبخند ربطي به مرگ نداره ولي تو بخند تا من برات بميرم

..................................................
اي عشق مدد کن به سامان برسيم چون مزرعه تشنه به باران برسيم يا من برسم به يار و يا يار به من يا هر دو بميريم و به پايان برسيم
...........................................................................
هر کجا که هستي بلوتوث قلبت رو روشن کن تا تمام وجودم رو برات سند کنم.

*تيك تيك ساعت فرياد مرگ ثانيه هاست اما دوستي ها هيچگاه نمي ميرند*
هواشناسي طي 24 ساعت گذشته اعلام کرد :
.
.
..
اينجا يه نفر خيلي دلش هواتو کرده
..................................................
اي كاش آشنائيها نبود يا به دنبالش جدائي ها نبود يا مرا با او نمي كردي آشنا يا مرا از او نمي كردي جدا
..................................................
ميدوني فرق لبخند تو با لبخند من چيه ؟ تو وقتي شادي ميخندي،من وقتي تو شادي ميخندم
..................................................
بابام گفت : عشق کشکه ! منم جواب دادم : زندگي هم آشه ؛ بدون کشک بي مزه ميشه
..................................................
آرزويم اين است نرود اشك در چشم تو هرگز مگر از شوق زياد......نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز........و به اندازه ي هر روز تو عاشق باشي........عاشق آنكه تو را مي خواهد.......و به لبخند تو از خويش رها مي گردد......... و ترا دوست بدارد به همان اندازه كه دلت مي خواهد
..................................................
چهار چيز است که نمي‌توان آن‌ها را بازگرداند... سنگ ... پس از رها کردن! حرف ... پس از گفتن! موقعيت... پس از پايان يافتن! و زمان ... پس از گذشتن!
..................................................
بعضي عشق ها آتشين اما كم عمق و سطحي هستند گردبادي بر پاي مي كنند و زود هم سرد مي شوند اما بعضي عشق ها عميق است و ملايم چون يك نخ باريك شروع مي شود و در طول زمان استمرار مي يابد.
..................................................
ثمره عمر آدمي يک نفس است و آن نفس از براي يک همنفس است گر نفسي با نفسي هم نفس است آن يک نفس از براي عمري بس است
..................................................
شمع داني به دم مرگ به پروانه چه گفت؟ گفت اي عاشق بيچاره فراموش شوي... سوخت پروانه ولي خوب جوابش را داد گفت طولي نکشد نيز تو خاموش شوي
..................................................
سعي كن تنها باشي زيرا تنها بدنيا امدي و تنها از دنيا خواهي رفت.بگذار عظمت عشق را درك نكني.زيرا انقدر عظيم است كه تورا نابود خواهد كرد
..................................................
اگر روزي دشمن پيدا كردي، بدان در رسيدن به هدفت موفق بودي! اگر روزي تهديدت كردند، بدان در برابرت ناتوانند! اگر روزي خيانت ديدي، بدان قيمتت بالاست! اگر روزي تركت كردند، بدان با تو بودن لياقت مي خواهد
..................................................
عشقي که تو را نثار ره کردم در سينه ي ديگري نخواهي يافت ... زان بوسه که بر لبانت افشاندم سوزنده تر آذري نخواهي يافت
..................................................
هرگز هيچ حسرتي در دنيا اين چنين يک جا جمع نمي شود که در اين سه واژه کوتاه : او دوستم ندارد
..................................................
هر کي با زمزمه عشق دو سه روزي عاشقم شد عشق اون باعث زجر همه دقايقم شد اون که عاشق بود و عمري از جدا شدن مي ترسيد همه هراس و ترسش به دروغش نمي ارزيد
..................................................
هيچ چيز ويرانگرتر ازاين نيست كه متوجه شويم كسي كه به آن اعتماد داشته ايم عمري فريبمان داده است يکي باش براي يک نفر ...نه تصويري مبهم در خاطره ها
..................................................
زندگي کتابي است پرماجرا ، هيچگاه آنرا به خاطر يک ورقش دور مينداز
..................................................
سعي نكنيم بهتر يا بدتر از ديگران باشيم ، بكوشيم نسبت به خودمان بهترين باشيم - ماركوس گداوير
..................................................
حكايت جالبي ست كه فراموش شدگان هرگز فراموش كنندگان را فراموش نميكنند
آنگاه که زندگي همچون ترانه اي جاري مي گردد شاد بودن آسان است اما ارزش انسان زماني آشکار مي گردد که در شرايط آشفته نيز لبخند به لب دارد
..................................................
ظاهر و باطن شما بايد با هم همساز باشند, هدفهايتان بايد به بلنداي قامتتان و صبر و بردباريتان به وسعت تمام وجودتان باشد. براي اينکه درون و بيرونتان يکسان پرشکوه و متعالي شود بايد براي خود فلسفه زندگي داشته باشي
..................................................
عشق يک جوشش کور است و پيوندي از سر نابينايي . اما دوست داشتن پيوندي است خود آگاه و از روي بصيرت روشن و زلال .عشق بيشتر از غريزه آب مي خورد و هر چه از غريزه سر زند بي ارزش است و دوست داشتن از روح طلوع مي کند و تا هر جا که يک روح ارتفاع دارد ، دوست داشتن نيز همگام با آن اوج مي يابد .
..................................................
زندگي 2 چيز به من آموخت: آرزوي مرگ و مرگ آرزو
..................................................
عجيبه که تا مريض نشي کسي برات گل نمي ياره تا گريه نکني کسي نوازشت نمي کنه تا فرياد نکشي کسي به طرفت بر نمي گرده تا قصد رفتن نکني کسي به ديدنت نمي ياد و تا وقتي نميري کسي تورو نمي بخشه.
..................................................
هنگامي که محبت به شما اشاره مي کند، به دنبالش برويد، اگر چه داراي راههاي دشوار و پر فراز و نشيب بوده باشد
..................................................
قوانين شاد زيستن : 1- اگر شما چيزي را دوست داريد از آن لذت ببريد . 2 - اگر شما چيزي را دوست نداريد از آن دوري جوئيد. 3 - اگر شما چيزي را دوست نداريد و نمي توانيد از ان دوري کنيد آن را تغيير دهيد. 4 - اگر شما چيزي را دوست نداريد و نمي توانيد از آن دوري کنيد و نمي توانيد آن را تغيير دهيد آن را بپذيريد. 5 - با تغيير نگرشتان نسبت به چيزهايي که انها را دوست نمي داريد انها را بپذيريد
..................................................
بگير اين گل از من ياد بودي که تنها لايق اين گل تو بودي فراوان آمدند اين گل بگيرند ندادم چون عزيز من تو بود
..................................................
مرد آمد و دردي به دل عالم شد از روز ازل قسمت زن ها غم شد در دفتر خاطرات حوا خواندم جانم به لبم رسيد تا آدم شد
..................................................
هميشه حرفي رو بزن که بتوني بنويسيش چيزي رو بنويس که بتوني پاش امضا کني چيزي رو امضا کن که بتوني پاش بايستي
..................................................
به دنبال کسي باش که تو را به خاطر زيبايي هاي وجودت زيبا خطاب کند نه به خاطر جذابيتهاي ظاهريت
انسان نقطه اي است بين دو بي نهايت . بي نهايت لجن و بي نهايت فرشته .
زندگي مثل يك پيانوست . همان چيزي را مي شنوي كه مي نوازي .
دوست داشتن بهترين شکل مالکيت است و مالکيت بدترين شکل دوست داشتن.
شنا کردن در جهت جريان آب، از عهده ماهي مرده هم بر مي آيد.
به هم رسيدن شروع است با هم ماندن پيشرفت است با هم كاركردن موفقيت است.
عصبانيت انتقام اشتباهات ديگران را از خود گرفتن است .
منو عشق آسمونيت منو اون نا مهربونيت منو حرفاي نگفته منوکشته زخم دوريت
منو باور نگاهت منو حادثه هاي خامت من و تو و ياد و خيالت
من و تو خاطرهامون من و تو همه نگامون
نشدم جدا يه لحظه من اسير لحظه هامون
گفتي نمي خواي بموني کنارم برو ديگه باهات کاري ندارم
واسه عشق آسمونيتون همه مهربوني تو دلم جايي برات ندارم
گفتم نمي خواي ببيني کي هستم همه زندگيمو پاي تو بستم
بيا خستم منتظر نشستم نگو مستم قلبمو شکستم
يادته شباي پر غم و غصته نمي خواستم ببينم اشک چشاتو
حالا نيستي ببيني دارم ميميرم واسه ديدن يه لحظه خندهاتو
همه زندگيم بود به پاي تو بودن نفسم بود براي تو
ولي راحت کردي تو فراموشم فکر کردي شمعمو من تموم مي شم
سرت شلوغه آخه وقت نداري همگاني شدي تو که شان نداري
تو که مي گفتي چيزي کم نداري وقتي با مني هيچ وقت غم نداري
پس ديدي زير پات له شدم تو مه شکنو منم مه شدم
مي خوام باهم باشيم هنوز تا ابد اگه اين دستو نبردم بريم دست بعد
يادته شبهاي پر غم و غصته نمي خواستم ببينم اشک چشاتو
حالا نيستي ببيني دارم ميميرم واسه ديدن يه لحظه خندهاتو
---------------------------------------------------------------------------------
زمين مي‌خواست ابراز احساسات كند، آتشفشان سرازير شد
..................................................
در واقع ما هرگز بزرگ نمي شويم. فقط ياد مي گيريم که در اجتماع چگونه رفتار کنيم
..................................................
وقتي گفتي تا آخر دنيا باهاتم اون موقع بود که فهميدم چرا دنيا 2 روزه
..................................................
يك روز رسد غمي به اندازه كوه
يك روز رسد نشاط به اندازه دشت افسانه زندگي چنين است گلم...
در سايه كوه بايد از دشت گذشت

_______________________________________________________________________________
اس ام اس و جوک باحال اس ام اس های عاشقانه اس ام اس خنده دارو زیبا عاشقانه جوک و اس ام اس خنده دار باحال طنز لطیفه

سال ۱۳۸۸ را پیشاپیش تبریک می گویم.
.
.
.
ستاد دوراندیشان

دوستان شما مثل طلا و جواهر هستند، به دست آوردنشون سخته، ولی نگه داشتنشون سخت تره…

لطفا در نگهداری من کوشا باشید!

نرو پایین سر کاریه

.

.

.

نرو

.

.

.

نرو

.

.

.

سلام، آفرین که به حرف شیطون گوش نکردی، من این پایین منتظرت بودم.

اس ام اس سرکاری

می‌خواستم بگم: مسواک بزن همیشه تا دندونات تمیز شه!

جوک و اس ام اس خنده دار

تو برای من یه فرشته بودی اما هیچ وقت منو دوست نداشتی و همیشه با رقیب های من پرواز کردی .خدا را شکر تازه فهمیدم تو عزرائیلی

از اونجا که شتر در خواب بیند پنبه دانه ،گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه، وظیفه خود دونستم بیدارت کنم آخه داشتی بالشو می خوردی

میدونید بسیج مخفف چیه؟ ” بنیاد سازمان دهی یک مشت جوجه

جوک و اس ام اس خنده دار و باحال سرکاری عاشقانه خنده دار جوک و اس ام اس

آرامش در زندگی بهترین چیزه
بیا به آرامش فکر کنیم
به زندگی
به عشق
به زیبایی
به بهشت
به جهنم
به درک
به تو چه
به من چه
برو اعصاب ندارم

دختر ترکه عروسی میکنه همون شب فرار میکنه باباش میگه چیه چرا فرار کردی ؟ میگه بابا عروسی همش فیلم بود میخاستن منو بکنن

دو بار بگوزم…

.

.

.

بی تربیت خودتی!

.

.

.

دو بار بگوزم…

.

.

.

چقدر خنگی بابا! دو بار بگوزم میشه: زمزم!

جوک و اس ام اس اس اک اس جدید و خنده دار اس ام اس های خنده دار و باحال رمانتیک زیبا و سرکاری اس ام اس عاشقانه خنده دار و جوک و اس ام اس های زیبا و باحال و رمانتیک

اون چیه که تو دهن عقب و جلو میره و یه کف سفید هم ازش در میاد؟ . . . . . . . . . . . . . . -> جواب: مسواک

خیلی ببخشید..مثل اینکه موقع بدی مزاحم شدم..خواستم بپرسم آب خوردی آفتابه رو کجا گذاشتی

دختر به دندان پزشک : آقای دکتر من از دندون کشیدن بیشتر از حامله شدن می ترسم !

دکتر : زود تصمیم بگیر می خوام صندلی رو تنظیم کنم !!!!

جوک اس ام اس زیبا و باحال جدید و زیبا عاشقانه و خنده دار و باحال و اس ام اس عاشقانه و سرکاری و باحال جوک اس ام اس جوک عاشقانه خنده دارو زیبا خنده دار ترین اس ام اس ها

عاشقانه ترین اس ام اس ها ی عاشقانه جوک و اس ام اس خنده دار و عاشقانه جدید و باحال اس ام اس

دومی ها… سومی ها… دیپلمه ها… دانشجویان… مهندسان… وکلا… پزشکان… هنرمندان …

همتون فدای کسی که الان داره این اس ام اس رو می خونه …

——————————————————————————–

اس ام اس عاشقانه

می دونی فرق تو با عزراییل چیه؟ اگه عزراییل و ببینم میمیرم ولی اگه تو رو نبینم می میرم

——————————————————————————–

سلام به قاصدکهای خبر رسان که محکوم به خبرند و سلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند و سلام به تو که محکوم به دوست داشتنی

——————————————————————————–

بهترین لحظه ، لحظه ایه که فکر می کنی فراموشت کردم ، بعد یه اس ام اس از طرف من برات میاد که نوشته می میرم برات

——————————————————————————–

دوباره فال حافط و دوباره توی فالمی ، همیشه در خیالتم اگرچه بی خیالمی

——————————————————————————–

نمی دانم چون عزیزی دوستت دارم یا چون دوستت دارم عزیزی .

——————————————————————————–

در زمانی که وفا قصه برف در تابستان و صداقت گل ناپیداییست به که باید گفت ، با تو خوشبخت ترین انسانم ؟

——————————————————————————–

اگه یه روز حس کردی دنیا و آدماش به تو اخم کردن ، دلیلشو تو لب های بدون لبخند خودت جستجو کن

——————————————————————————–

میخوام اتوبوس بسازم …. اتوشو دارم اما بوس ندارم .. یه بوس میدی ؟ لازم دارم

——————————————————————————–

سه ستاره تقدیم تو باد ، یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه ، یه ستاره پر امید واسه هرکس که تو رو دید ، یه ستاره پر رویا که قشنگه با تو دنیا .

جوک و اس ام اس لطیفه طنز اس ام اس های عاشقانه اس ام اس زیبا عاشقانه جوک و اس ام اس خنده دار و عاشقانه سرکاری جک اس ام اس عاشقانه

——————————————————————————–

زندگی یعنی بازی سه ، دو ، یک ? سوت داور………… بازی شروع شد!!! دویدی ، دست و پا زدی ، غرق شدی ، دل شکستی ، عاشق شدی ، بی رحم شدی ، مهربان شدی? بچه بودی ، بزرگ شدی ، پیر شدی سوت داورــــــ۰?ــــــــــ بازی تمام شد… زندگی را باختی

——————————————————————————–

دونی فرق تو با موهات چیه ؟موهاتو میشه اصلاح کرد ولی تو را عمرا

——————————————————————————–

هرگاه در اوج قدرت بودی به حباب فکر کن

اس ام اس عاشقانه اس ام اس جدید خنده دار عاشقانه جوک و اس ام اس اس ام اس جدید عاشقانه جوک و اس ام اس خنده دار

زندگی غمکده ای بیش نبود / بهر ما جز غم و تشویش نبود

به کدام خاطره اش خوش باشم / که کدام خاطره اش نیش نبود . . .

.

.

.

چه سخته در جمع بودن ولی در گوشه ای تنها نشستن

به چشم دیگران چون کوه بودن ولی در خود به آرامی شکستن . . .

.

.

.

ساکنان دریا پس ار مدتی صدای امواج را نمیشنوند

چه سخت است قصه عادت . . .

.

.

.

روزگاری جاده ای بودم غرق تردد ، جاده ای که از رفت و آمد لحظه ای خالی نمیشد

من که بسیار غریبان را به آبادی رساندم ، عاقبت خود ماندم و ویرانه و تنهائی خود . . .

.

.

.

سنگ هائی که من از یاد تو بر دل میزدم ، خانه ای میشد اگر خانه بنا میکردم . . .

.

.

.

زندگی ام یه سان پروانه ایست که دور شمعی خاموش پرهایش میسوزد

و من چه بیهوده به فکر نشسته ام حسرت پرواز را . . .

.

.

.

پروانه به دور شمع چرخید و بال و پرش سوخت ، بیچاره از این عشق

فقط سوختن آموخت . . .

.

.

.

چه خوب بود همه آدمها میفهمیدند فبل از اینکه فسیل شوند ، به یکدیگر محبت کنند . . .

.

.

.

روزی با خودم فکر میکردم که اگر او را با غریبه ای ببینم شهر را به آتش میکشم

اما الان حتی حاضر نیستم کبریتی روشن کنم تا ببینم او کجاست . . .

.

.

.

شبیه برگ پائیزی پس از تو قسمت بادم / خدا حافظ ولی هرگز نخواهی رفت از یادم . . .

.

.

.

دل من در سوگ یاران ماتم گرفته / گل من پژمرده در باد فصل بهاران غم گرفته

اینجا غمگینن شب در کمینن یار من کو ؟ یاری نمیبینم . . .

.

.

.

آنسوی ناکامی ها خدائی هست که داشتنش برای همه

جبران همه نداشتن هاست . . .

.

.

.

ابر هم در بارشش قصد فداکاری نداشت / عقده در دل داشت روی خاک خالی کرد و رفت

.

.

.

نخواستم با غم بسازی نخواستم هیچی نگی

نخواستم درد دلتو دیگه با هیچکی نگی

آخه عشق اجبار نیست تو زندون من نمون

حالا که فکر رفتنی ، دیگه از موندن نخون . . .

.

.

.

زندگی دفتری از خاطره هاست یک نفر در دل شب ، یک نفر در دل خاک

یک نفر همدم خوشبختی هاست یک نفر همسفر سختی هاست

و تو بدان عشق فراموش کردنی نیست . . .

.

.

.

بگو چی شد که قلبت خالی شد از حضورم / مگه باهات چه کردم که میشکنی غرورم

بگو چی بود گناهم چی بوده اشتباهم / که اینگونه گذشتی از منو از نگاهم . . .

.

.

.

ای چرخ و فلک دوندگی ما را کشت / بر درگاه خالق بندگی ما را کشت

این زحمت روزگار ، این منت خلق ، ای مرگ بیا که زندگی ما را کشت . . .

.

.

.

گرچه محتاجیم ، چشم اغنیا بر دست ماست

SmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmile

 


نظرات شما عزیزان:

amirmohammad
ساعت13:49---27 بهمن 1390
rastesh man ASh ro bedune kashk bishatar doost daram yani man ASHEGH nemishaaaam???
بابام گفت : عشق کشکه ! منم جواب دادم : زندگي هم آشه ؛ بدون کشک بي مزه ميشه

bazhe manam bi ESHGH zendegim ro be payan miresoonam
سعي كن تنها باشي زيرا تنها بدنيا امدي و تنها از دنيا خواهي رفت.بگذار عظمت عشق را درك نكني.زيرا انقدر عظيم است كه تورا نابود خواهد كرد


amirmohammad
ساعت13:44---27 بهمن 1390
chera dorogh begaaaam!!
ta nesfesh khoooondaaaaaaaaam kheyli bahal boood
hala ham mikham baghiasho bekhoonam

rasti vasam doa kooon farda emtehaan daraaam(emtehan estedad)sss


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:20 ] [ kowsar ] [ ]